Aki egy kicsit vadabb dologra vágyik energiáinak levezetéseképpen, és imádja az aerobikot is, annak itt a BoxaAerobic!!!

Ennek az órának a mozdulatait edzőnk (Gábor) több éves sporttapasztalatait felhasználva, az ízületek kímélését szem előtt tartva állította össze. Ez az óra 90 perces, hogy kellőképpen elfáradjunk és kihozzuk Magunkból a maximumot. A SuperGym egyik aerobik termében (96 m2) vár Rád Gábor, hogy segítsen a céljaid megvalósításában. Megijedni nem kell, hiszen ha nem birod, akkor megállsz pihenni, majd erőt gyűjtve folytatod tovább.

Alaptézisünk: "Mindenki annyit csináljon, amennyit bír!"

Az órát a BodyStick, a HasLábPopsi órából vett gyakorlatokkal kezdjük, majd kellemes felpörgés után elkezdjük a BoxaAerobikot, amely az aerobik alaplépésekre épül, melyek ütésekkel és rúgásokkal vannak megtűzdelve (természetesen csak a levegőbe) kisebb-nagyobb intenzitással, ami növeli a koncentráció képességet, és természetesen az izmokat is elég rendesen igénybe veszik. Ezek a gyakorlatok javítják az egyensúlyérzéket is. Természetesen nincs kizárva a TRX, a step pad, a bokasúlyok, fit labdák, body ballok, súlytárcsák használata.

Íme 10 érv a BoxaAerobic mellett

  • 1. Erőnlétnövelés
  • 2. Immunerősítés
  • 3. Méregtelenítés
  • 4. Állóképesség növelése
  • 5. Koncentrációkészség növelése
  • 6. Bőrfeszesítés
  • 7. Celluit felszámolása
  • 8. Izületek flexibillitásának növelése
  • 9. Testsúlycsökkentés
  • 10. Otthon is végezhető gyakorlatok elsajátítása

Az edzés rendesen megizzaszt mindenkit, rohamosan dobáljuk le magunkról a felesleget, és olyan izmokat mozgatunk meg, amiket a hétköznapok folyamán nem annyira, vagy egyáltalán nem használunk, mint például a hátizomzatot. A BoxaAerobic mozdulatai megerősítik az alsó hátizmot, illetve a derék táji izomzatokat, így javítja a testtartásunkat is. A lábizmok mellett figyelünk a "strandizomzat" kialakítására is, és nem utolsó sorban az integető izom (tricepsz), a kapaszkodóizom (úszógumi) és a fürdőruhatartó izom (mellizom és fenék), valamint a hasizomra is.

Minden óra utolsó 20 percében alakformáló - erősítő jellegű gyakorlatokat végzünk, melynek nagy részét edzőnk más általa is komoly szinten űzött küzdősportokból hozott át, mint például a birkózás, kempo, illetve a testépítés.

Az órát nem szabad összekevernünk a Kick-Box aerobic-kal, az Ironbox-al, illetve a Tae Bo-val. A mozdulatok hasonlóak, de az alapugrálások minimalizálására törekedtünk, így az „ugra-bugrát” az aerobikból ismert lépések helyettesítik. Minden korosztálynak ajánlott, nemtől függetlenül.

Ha valaki ráérez a SuperBoxaAerobic szépségére, ritmusára és egyben keménységére is, az biztosan megszereti és örömmel fog csatlakozni lelkes edzőtársaihoz.

Másfél két hónap alatt – ha minimum heti kétszer edzünk – meglesz a látványos eredménye testünk pozitív fejlődésének. Az óra hangulatáról Gábor gondoskodik, néha hangos, ugyanakkor változatos zenéivel, amiből Michael Jackson elengedhetetlen slágerei sem maradhatnak ki.

Edző: Gábor